Thursday 19 September 2013

Apa Kelebihan Jadi Ahli Shaklee


Akhir-akhir ini, berduyun-duyun orang yang mendaftar sebagai ahli Shaklee. Apalah faedah menjadi ahli SHAKLEE sehingga ramai sangat nak join? Sudahlah ramai yang join keahlian Shaklee, tak kurang juga ramai sangat yang akhirnya menjadi Pengedar Shaklee. Haa, mesti ada rahsia disebaliknya kan? Baiklah, saya kongsikan sedikit apa faedah dan kelebihan anda jadi ahli Shaklee.


  1. Keahlian Shaklee seumur hidup. Tak perlu renew pun…
  2. Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli, kemudian daripada setiap pembelian produk Shaklee itu, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan. (Aduuhai, ini yang buat saya tak tahan, 1st time dapat, punyalah seronok! Terus buat keputusan nak bisnes Shaklee.)
  3. Bila anda sudah menjadi ahli, secara automatik, anda boleh memulakan bisnes anda pada bila-bila masa yang anda suka. Jika anda menyertai keahlian di bawah bimbingan saya, pastinya anda akan dimasukkan ke dalam secret group di FB yang sangat eksklusif dan dianggotai oleh rakan bisnes yang sentiasa bermotivasi tinggi untuk berjaya!
  4. Jika anda berminat untuk menjadi ahli di bawah saya, anda boleh menggunakan ID saya 881669 sebagai Sponsor anda, dan seterusnya bolehlah menghubungi saya di 013 646 3442 untuk bimbingan selanjutnya.

CARA DAFTAR KEAHLIAN SHAKLEE :

Daftarkan keanggotaan anda dengan bersama Bidadari Kecil Sayang dengan hanya ; 



  1. Yuran keahlian sebanyak RM65 atau KEAHLIAN PERCUMA dengan pembelian 200points (lebih kurang RM660 untuk semenanjung & RM850 untuk Sabah/Sarawak) dan :

BOLEH MAKAN SENDIRI:

  • Anda boleh Kumpul points dan dapat cashback dalam bentuk cheque
  • Boleh berkongsi dengan rakan-rakan dan keluarga

MAHU JANA PENDAPATAN DARI RUMAH?

  • Bimbingan dan sokongan berterusan akan diberikan
  • Segala Tutorial dan coaching adalah secara online/offline
  • Bimbingan dan kelas boleh diuruskan dari rumah sendiri
  • Dapat tambah pengetahuan untuk mempelajari ilmu tentang bisnes internet, pemasaran FaceBook, teknik-teknik perniagaan internet terkini, jana pendapatan pasif dan banyak lagi secara PERCUMA SAHAJA!


HUBUNGI SAYA, PUAN LIZA DI 013 646 3442 UNTUK INFO LANJUT, SAYA AKAN MENGHILANGKAN KEKABURAN DAN RAGU-RAGU ANDA!

No comments:

Post a Comment