Monday 28 January 2013

Pedoman bisnes Shaklee daripada Master Cery Mama Faiz dan Master Laila : AUDIO

Saya dan sumai berpeluang ke perasmian  Shaklee Kota Kinabalu pada 19 Januari lepas.
Sesi pagi saya tak dapat menghadirkan diri kerana anak kesayangan kami masih demam panas.
Alhamdulillah, kini telah pulih demamnya penangan cubitan Nutriferon yang kami berikan kepada anak kami, setiap kali kami mengambil Nutriferon ini.

Tersangatlah cemburunya apabila Encik Suami dapat bergambar dengan Lady & Boss, ya Master Lyna Noh dan Master Zainul. Takpe, petangnya pula saya bergambar sakan dengan Master Cery, Master Laila dan Master Ifah. Master Cery merupakan nenek saya. Mak saya yang tercinta adalah Wan Fatihanum yang comel itu :).




Berikut adalah rakaman audio yang sempat Encik Suami rakamkan semasa sesi dialog Suknit Kaur yang 'gorgeous' tu dan tentunya Master Cery dan Master Laila yang cantik menawan dan menarik tertarik mereka memang the bomb!

Ambil iktibar daripada rakaman ini dan kalian juga boleh mendownloadnya dengan klik pada icon 'download' di bawah.

Enjoy! Aura Masters untuk kalian semua :)

(Sesi dialog ini memakan masa 22 minit dan 21 saat cuma, hebat bukan?)

No comments:

Post a Comment