Sunday 10 February 2013

Penangan Energy Soy Protein (ESP) Shaklee


Saya dan suami mula mengenali ESP ni semenjak Ramadhan tahun lepas. ESP (850gram) ni adalah protein yang diambil khasiatnya daripada 30 kilogram kacang soya!

Seperti yang kita sedia maklum, soya ini menjadikan badan kita mempunyai cukup air. Kita tak cepat letih dengan pengambilan air ini.

Telah dibuktikan, suami saya sendiri memandu dari Shah Alam ke Kuala Terengganu tidak seperti orang yang lemah di bulan puasa. 

Suami saya juga menjalani street photographynya dengan penuh bertenaga di Kudat, kawasan yang sangat panas. luka cepat sembuh, penglihatan semakin baik, 

Antara kelebihan ESP yang ketara adalah. kulit saya semakin gebu dan sihat, pengaliran darah lagi lancar, oksigen yang mencukupi dalam darah, dengan kata lian, darah kita sihat!

Paling saya hargai ESP ini, kandungan susu dalam badan saya semakin bertambah dengan pengambilan ESP ini. Kandungan susu berwarna sedikit kekuningan, menandakan khasiat yang terdapat pada susu badan saya. Anak saya, Ain sangat puas menyusu dan kenyang dengan susu ibunya!

Bunch ia dengan Milo, jus buah kegemaran, atau Sunquick Berries, dalam keadaan yang tak terlalu panas (terlalau panas akan hilangkan khasiat protinnya) pastinya menyerlahkan hari anda!

Bersedia untuk 365 hari ini? Minumlah ESP! Go!

No comments:

Post a Comment