Saturday 2 February 2013

Vitamin Ibu Mengandung SHAKLEE

"HB rendah lagi? Aduh! Tak larat nak makan ubat tambah darah warna hitam tu...baunya... Pastu nak makan asid folic lagi, b compleks lagi...malasnya aku! Baunya sampai kat tekak, keluar ikut hidung! Huhu..."

Sabar... Sebelum mama-mama semua atau bakal mama semua tak mahu makan ubat/vitamin, tunggu sekejap, fikirkan kembali kenapa doktor bagi vitamin-vitamin tu, suruh kita makan time pregnant ni? Padahal selama ni tak suruh, pun? Tak bising-bising, pun? Yesssss! Vitamin-vitamin itu, tentunya untuk keperluan pertumbuhan baby kita di dalam kandungan....

Baik otak dia, anggota badannya, emosinya, semuanya diambil kira oleh doktor... Kalau nak diharapkan mamanya yang selalu sibuk ni, atau yang buat-buat sibuk, ni, rajinkah mama semua nak cari dan makan buah-buahan segar setiap hari? Rajinkah mama-mama cari ikan, sayur, ayam, daging, kekacang dan sebagainyala untuk menampung keperluan baby setiap hari? Rajin ke, atau mama mama semua larat tak nak masak setiap hari selepas balik kerja???

Hihiii... Semestinya mama semua jawab dengan tersenyum simpul saja, kan? Sebabbbbbb, mustahil aku buat punya TIAP HARI PULAK TU! Hehe, betul tak?


MALAS nak makan banyak vitaminla....

Penyakit 'M' ni biasa berlaku dikalangan ibu-ibu mengandung... Itu yang menyebabkan HB mereka rendahla... Terkurang zat la... Cramp kaki la... Kurang kalsium la... Letih, lesu, penatla, tak laratla time mengandung ni...huhu...Apa apa jela masalah ibu mengandung ni, InsyaAllah, ADA PENYELESAIANNYA!

Vita Lea Shaklee ada semua vitamin-vitamin yang ibu-ibu perlukan sepanjang tempoh mengandung tu.... Seperti biasa, tagline SHAKLEE semestinya vitamin yang disarankan SEMULAJADI tanpa chemical,sentiasa SELAMAT, dan sentiasa BERKESAN!

ESP (Energizing Soy Protein) juga sangat bagus diambil oleh ibu mengandung, memandangkan semua ibu mengandung akan mengalami strech mark di perut mereka, dan letih lesu sepanjang tempoh mengandung. Sementelah pula meloya melihat susu tepung! Hehe.... Saya juga pernah mengalaminya! Jadi, ESP adalah pilihan yang tepat ibu da mama kerana ia turut mencantikkan serta menggebukan kulit mama walaupun sepanjang tempoh mengandung, berpantang dan menyusukan anak!

Vita Lea dan ESP adalah kombinasi dan pilihan yang tepat untuk ibu mengandung, berpantang dan menyusukan bayi, kerana ia bukan sahaja untuk ibu, malah anak juga dapat juga tempiasnya!

Jom mama dan ibu ibu mengandung semua... Dapatkan ESP dan Vit Lea hanya dari saya sekarang! Sekiranya anda mendapatkannya dari saya, konsultasi, tips-tips akan diberi PERCUMA!

Hubungi saya, Ummu Ain ; O136463442, atau emel ke bidadarikecilsayang@gmail.com, dan layari bidadarikecilsayang.blogspot.com, Like Page saya di FB; Bidadari Kecil untuk update terkini. Daripada Mama, Teristimewa Untuk Mama....


No comments:

Post a Comment