Friday 3 May 2013

ESP Mengembalikan dan Memberi Tenaga Tubuh yang Lesu

Adik lelaki saya seorang pekerja di Kilang Perodua di Rawang, Selangor. Setiapkali balik dari kerja, pasti dia berasa lesu dan penat yang teramat. Keadaan ini berlaku setiap hari. Malah kadang-kadang tiada apa yang bolehndilakukan selain daripada merehatkan diri di rumah sahaja.

Belumpun sempat tubuh berehat, besok pergi kerja semula. Aduh! Sungguh meletihkan! Begitulah yang berlaku setiap hari. Letih, lesu, dan penat sangat sinonim dengan hidup orang yang bekerja shift setiap hari.

Adakah dikalangan kita yang mengalami situasi ini?

Saya juga mengalami perkara yang sama, letih lesu selepas balik dari kerja setiap hari. Ia pula ditambah dengan latihan kokurikulum murid, sukan, program-program yang tidak pandai habis-habis di sekolah, apalagi tugas sebagai ibu dan isteri yang bekerjaya ini, sememangnya sangat memenatkan!

Apabila saya balik bercuti semester bulan lalu, saya ada menyarankan supaya dia mengambil ESP setiapkali sebelum pergi bekerja setiap hari. Lalu dia mengambil sedikit ESP yang kebetulan saya bawa balik untuk adik bongsu perempuan kesayangan saya. ;)

2 Minggu kemudian, saya menghubunginya dan bertanyakan penangan ESP. Alhamdulillah, feedback yang diberi sangat baik! Katanya dia rasa sungguh bertenaga dan tidak terasa lesu lagi sejak mengambil ESP sebelum pergi bekerja! :)

Saya rasa happy sangat dapat share kebaikan ESP dengan adik-adik saya. :) Harapan saya moga ramai lagi orang di luar sana yang akan mendapat manfaat dan kebaikan daripada ESP ini! Adik saya turut mengambil B Complex sebagai supplement tambahan untuk dirinya setiap hari memandangkan dia turut stress di tempat kerjanya. ;)

Encik Suami turut jatuh cinta dengan produk Shaklee walaupun pada mulanya dia memandang sebelah mata saja supplement ni... Biasalah, orang lelaki, kan? Akhirnya sekarang dia yang selalu mengingatkan saya untuk mengambil supplement Shaklee setiap hari... :) Suwiitt kan? Hihi..

Jom Cuba! Contact saya untuk maklumat lanjut di 0136463442 atau emel ke bidadarikecilsayang@gmail.com. :)

No comments:

Post a Comment