Wednesday 15 May 2013

Pengalaman Cabaran Berpuasa Bersama Shaklee : 1

Setelah melalui beberapa hari berpuasa, baru hari ini berkesempatan untuk update. :) Ya Allah Ya Tuhanku, Kau bantulah aku untuk terus beristiqomah mengikuti denai sunnah Nabi Mu... Amin...

Pada hari Isnin yang lalu, saya berkesempatan untuk berpuasa sunat bersama dengan En. Suami. Kami bersahur ala kadar, dan mengambil supplement Shaklee seperti biasa. :)

Antara vitamin yang diambil ialah ; Vita Lea, B Complex, dan minum ESP. :) Wah! Semuanya vitamin pemberi tenaga! :)

Alhamdulillah, saya bekerja seperti biasa. Perut pun berasa kenyang sampai ke petang! :) Paling rasa bersyukur, apabila saya tidak berasa lesu dan penat walaupun berpuasa sambil menyusukan anak! :)

Syukur Alhamdulillah, asbab vitamin, saya mampu bertahan walaupun saya bekerja, dan seorang ibu yang menyusukan anak yang berumur 1 tahun 25 hari! :)

Suami saya sendiri seorang yang 'liat' berpuasa sunat. Penatlah... Tak laratlah, katanya... Hihi... Namun, dengan Shaklee dia tidak perlu berasa runsing lagi... :)

In Shaa Allah, saya akan teruskan Cabaran Berpuasa Bersama Shaklee ini. Dan saya berasa lebih yakin untuk berpuasa Ramadhan nanti tanpa perlu risau susu merudum dan letih lesu berpuasa! :)

Jika ingin tahu info lanjut tentang vitamin Shaklee, bolehlah hubungi saya di 0136463442. In Shaa Allah, saya bersedia berkongsi pengalaman dan apa jua tips dengan anda tentang Shaklee. :)

No comments:

Post a Comment