Monday 28 January 2013

Energy booster untuk photographer







Dari pagi sampai ke malam, anda ke hulu ke hilir dengan kamera serta props yang berat. Terkadang tu tak sempat makan. Takkanlah photographer macam anda perlu mengambil minuman sintetik untuk energy booster anda?

Serlahkan tenaga semulajadi anda dengan cara semulajadi, selamat dan berkesan dengan Shaklee.

Energy booster ini dibawakan oleh Shaklee. Syarikat yang berpengalaman lebih dari 50 tahun dengan ujian klinikalnya. Multivitamin semulajadi pertama di dunia adalah ciptaaan Encik Shaklee ini.

Memperkenalkan NUTRIFERON dan CINCH Energy Tea Mix.




Nutriferon serbuk dibungkus dalan sachet stick berperanan meringankan stres dan kelesuan. Juga mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari. Serbuk berkuasa anti oksidan ini terdiri daripada biji labu, biji Plantango, Honeysucle Jepun dan bunga Sufflower ini sememangnya kombinasi ultimatum untuk kesegaran tenaga dan imunisasi anda. Anda seolah-olah dicaj semula secara semulajadi dan selamat. Ya, ia dimakan begu sahaja. Mudah bukan?



Cinch Energy Tea Mix pula berperanan untuk meningkatkan tenaga dan ketahanan badan dengan kadar segera! Teh herba yang terdiri daripada  gabungan Matcha Green Tea Powder, Red Tea Extract, White Tea Extract dan Rooibos Red Tea Extract ini diadun secara semulajadi. Juga mengekalkan kecergasan tubuh secara semulajadi! Nah, tunggu apa lagi, bancuh ia dalam keadaan panas ataupun sejuk.

Selamat berkamera dengan penuh bergaya dan bertenaga!


------ Hubungi saya dengan sms ke o13 646 3442  atau email bidadarikecilsayang@gmail.com untuk pembelian.

No comments:

Post a Comment