Monday 25 March 2013

CAROTOMAX SHAKLEE BAGUS UNTUK MATA


“Carotomax—This is a complex of carotenoids. including Beta Carotene, Lycopene etc. The mucosal membrane tissue in the body (which is what much of the lung tissue is) needs lots of the carotenoids. They can actually heal damaged tissue. I’ve worked with people with ulcers, damaged tissue in the mucosal membrane lining of the stomach & with people who had vaginal tissue (mucosal membrane) that was showing precancerous cells—when therapeutic levels of Caratomax (10 per day) was introduced—amazing healing happened to the cells.” “Carotomax-Ini adalah sebuah karotenoid kompleks. Termasuk Beta Karotena, Lycopene dan lain-lain tisu membran mukosa dalam badan (yang adalah apa yang banyak tisu paru-paru) memerlukan banyak karotenoid. Mereka sebenarnya boleh menyembuhkan tisu yang rosak. Saya telah merawat orang yang berpenyakit ulser, rosak tisu dalam lapisan membran mukosa perut & dengan orang-orang yang mempunyai tisu faraj (membran mukosa) yang telah menunjukkan precancerous sel-apabila tahap terapeutik Caratomax (10 sehari) telah diperkenalkan, penyembuhan berlaku kepada sel adalah menakjubkan.”

TERDIRI daripada Enam Karotenoid Terbaik

CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

•    Memelihara kesihatan yang baik. *
•    Membantu mengekalkan tumbesaran, PENGLIHATAN yang baik dan
      pertumbuhan tisu. *
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput
      lendir. *

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.



Nak Cuba? Boleh hubungi saya untuk harga yang istimewa dan konsultasi PERCUMA!
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 
--------------------------------------------------- 
Hubungi saya Ummu Ain dengan sms ke 013 6463442 atau email bidadarikecilsayang@gmail.com untuk maklumat lanjut.

Like Page di FB ; http://www.facebook.com/bidadarikecilblog untuk mendapat info dan tips-tips PERCUMA setiap hari! :)

No comments:

Post a Comment