Monday 25 March 2013

Shaklee DTX LIVER Complex



“Liver DTX—This product works to cleanse, stimulate and regenerate the liver cells when necessary. Since the liver cleanses the blood, when disease is present in order for it not to spread, you need a liver that is working at peak performance. And when drugs like chemo are administered, the LIVER takes the biggest hit. Many cancer patients never die from the cancer, but from the effect of the chemo on the liver”

Tonik “Hati DTX- Produk ini berfungsi untuk membersih, merangsang dan menjana semula sel-sel hati apabila perlu. Fungsi hati adalah membersihkan darah, dan bila penyakit hadir bagi mengelakkannya merebak, anda memerlukan hati yang bekerja secara tahap maksimum. Dan apabila ubat-ubatan seperti kimo diurus(dijalankan), Hati menerima kesan terbesar. Ramai pesakit kanser bukan mati disebabkan kanser, tetapi dari kesan chemo pada hati.”

Duhai pesakit kanser, masih ada peluang dan ruang untuk diusahakan. Sayangilah hati kita! Bagi yang masih ada hati-hati yang waja dan mahu berusaha, anda masih belum berada di penghujung jalan… Tidak salah jika kita mencuba. Teruskan mencari dan mencuba penawarnya. Tidak ada penyakit yang tiada ubatnya kecuali mati. Jom kita baca lebih lanjut tentang Tonik Hati ni…Jom! 

Shaklee DTX ComplexTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak daripada gabungan ekstrak biji benih pokok susu tisel, schizandra, ekstrak dendalion, cendawan reishi, kunyit dan articok.

• Digunakan secara tradisional untuk tonik hati.*

Tiada perasa tiruan, pemanis, warna-warna, atau bahan pengawet tambahan.
 


Hati Program Aids oleh Shaklee .. Ia mengandungi campuran herba UNIK yang membekalkan sokongan nutrisi utk fungsi hati optimum. Hati adalah…

"Satu organ dalaman yang unik, hati memainkan banyak peranan penting dalam metabolisme normal, termasuk detoksifikasi. Satu hati yang sihat boleh menjana semula dirinya dan berurusan dengan pelbagai bahan-bahan toksik; bagaimanapun, pendedahan yang berpanjangan dan kerap kepada toksin boleh mempengaruhi tahap tekanan pada sel-sel hati dan fungsi ".

Hati memainkan peranan yg banyak drpd fungsi normal metabolisma kepada detoksifikasi.tapi fungsi normal ini boleh terjejas akibat tekanan, radios tidur, pendedahan terlalu lama terhadap toksin, minuman alkohol, cara pemakanan dan lain lain.

Hati DTX menyediakan badan anda dengan nutrien yang diperlukan untuk mengekalkan kesihatan fungsi hati. Kombinasi unik ciri-ciri bahan-bahan botani: Ekstrak biji Susu thistle, ekstrak Schizandra chinensis, cendawan Reishi, herba dengan sifat antioksidan, ekstrak dandelion, kunyit, articok, dan herba lain yang mengekalkan aliran biasa hempedu. *

SIAPA YANG DAPAT MANFAAT DARI  DTX LIVER COMPLEX?

Golongan dewasa yang mahu menyokong fungsi hati yang normal sepanjang hayat. Hati yang sering terdedah kepada toksin alam sekitar dan pemakanan.

Orang yang gaya hidup, pilihan pemakanan, atau pekerjaannya boleh meningkatkan pendedahan mereka kepada bahan-bahan tertentu yang bertoksik.

APA YANG TERKANDUNG DALAM DTX LIVER COMPLEX?

Ekstrak biji Susu thistle - Penyelidikan menunjukkan herba ini menyokong keupayaan badan untuk membuat protein yang membantu sel-sel hati tumbuh semula. *

Silymarin -  Merupakan kompleks bioflavonoid semulajadi dalam milk thistle mempunyai sifat antioksidan yang membantu mengekalkan integriti sel hati.

Schizandra chinensis - Adalah herba Cina yang mempunyai sifat antioksidan dan menyokong sintesis protein untuk membaiki sel hati.

Dandelion - Dikenali lama dahulu sebagai "gigi singa", herba ini membantu mengekalkan aliran hempedu yang diperlukan untuk menghapuskan sebatian detoxified oleh hati

Cendawan Reishi - Sebuah loji Jepun sejak lebih daripada 4,000 tahun. Cendawan ini terkenal dengan ciri-ciri antioksidannya.

MENGAPA MEMILIH DTX LIVER COMPLEX?

DTX LIVER COMPLEX dapat membantu dalam mengekalkan aliran hempedu biasa. Ia juga menawarkan bahan-bahan botani untuk melindungi sel-sel hati. Selain itu, ia membantu badan anda mengeluarkan bahan toksik seterusnya membuatkan anda lebih sihat. Ia juga antara agen terpenting dalam memulihkan serta memaksimumkan fungsi hati bagi pesakit kanser. Jadi, sayangilah dan lindungilah hati anda!


Nak Cuba? Boleh hubungi saya untuk harga yang istimewa.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 
--------------------------------------------------- 
Hubungi saya Ummu Ain dengan sms ke 013 6463442 atau email bidadarikecilsayang@gmail.com untuk maklumat lanjut.

Like Page di FB ; http://www.facebook.com/bidadarikecilblog untuk mendapat info dan tips-tips PERCUMA setiap hari! :)

No comments:

Post a Comment