Monday 25 March 2013

NutriFeron Shaklee Mengaktifkan Interferon Tubuh!




Nutriferon dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima yang merupakan satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima.

Nutriferon telah melalui lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan -
Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain. 

NutriferonTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada;
  • -          biji labu,
  • -          benih plantago,
  • -          kuntuman bunga Japanese Honeysuckle
  • -          dan bunga safflower. 


Nutriferon boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee. Jom kita baca lagi tentang Nutriferon..

“NutriFeron—This product is unique to Shaklee. It increases the natural interferon the body can produce. Synthetic interferon is a powerful, but expensive cancer treatment (with some not too nice side effects). Interferon stops tumor production in the body. We have incredible testimonies on its effect for Hepatitis C, and 4 clinical studies on this one product. It is a long-term stimulant for increasing macrophage (big eater) production—important protector cells in the immune system”

“ NutriFeron-produk ini adalah unik untuk Shaklee. Ia meningkatkan interferon semulajadi yang dapat dihasilkan oleh tubuh. Sintetik interferon adalah rawatan kanser yang kuat, tetapi mahal (dengan beberapa kesan sampingan yang tidak terlalu baik). Interferon memberhentikan pengeluaran tumor dalam badan. Kami mempunyai testimoni yang luar biasa pada kesannya untuk Hepatitis C, dan 4 kajian klinikal ke atas produk yang ini. Ia adalah perangsang jangka panjang untuk meningkatkan macrophage (pemakanan besar) pengeluaran sel-sel pelindung penting dalam sistem imun.”

Nutriferon datang dengan 30 stik di dalam kotak yang unik. Setiap stik mempunyai kandungan sebanyak 1.2 g. Rasanya sedap dan seperti labu manis yang bewarna kuning. Jika ingin mencuba, boleh hubungi saya dan saya akan berikan harga yang istimewa untuk anda. Harga pasaran ialah RM181.25(WM) dan 191.25(EM).

Nak Cuba? Boleh hubungi saya untuk harga yang istimewa.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 
--------------------------------------------------- 
Hubungi saya Ummu Ain dengan sms ke 013 6463442 atau email bidadarikecilsayang@gmail.com untuk maklumat lanjut.

Like Page di FB ; http://www.facebook.com/bidadarikecilblog untuk mendapat info dan tips-tips PERCUMA setiap hari! :)

No comments:

Post a Comment